17.05.2015.

Cvetna raskoš


Teško da neko može biti ravnodušan prema lepoti i raskoši cveća. Ovih dana skoro svaki deo kuće je osvežen i ulepšan buketom cveća. Nešto je iz moje bašte, nešto sa pijace, od svega se nađe po malo ali dovoljno za uživanje.

Ruže su dobile počasno mesto u hodniku koji se nalazi u prizemlju, tako da ih je nemoguće zaobići. Svaki put se iznova oduševim kad prođem pored njih i obavezno zastanem da se još malo divim njihovoj lepoti. Nedaleko od njih su i božuri u nežnoj boji, ovi su mi najlepši, a pored toga i prelepo mirišu.


 

Zatim tu su i bele hortenzije, čula sam da se kod nas ova vrsta listopadnog grma zove đul, ali neodoljivo liči na hortenzije. Mogu prilično dugo da izdrže u vazi ako im redovno menjate vodu i ako ih držite van direktne sunčeve svetlosti.
 

 
U bašti je takođe živo ovih dana ali to ostavljam za neki drugi put. Najviše vremena provodim upravo tu, u mojoj bašti sa mojim cvećem. Ukoliko nemate baštu, opet možete uživati u cveću tako što ćete ga uneti u kuću, njihova nenametljivost i raskoš će imati blagotvoran uticaj na vas. To bi bio i jedan recept za antistres terapiju, isprobajte i videćete da deluje! :)
 

Šaljem vam veliki pozdrav do nekog novog posta!

4 коментара:

  1. Nos gustan todas las flores!
    Especialmente las hortensias!
    Besos

    ОдговориИзбриши
  2. Soft and pretty colors today, Marianne. The white hydrangeas really stand out against your blue chair. I just took some pictures of hydrangeas at my brother's home. Your cat looks curious here. Love those old books.

    ~Sheri

    ОдговориИзбриши
  3. Adorable !!
    La silla azul, esta divina, y ese gatito..me enamoro .
    Feliz fin de semana

    ОдговориИзбриши
  4. Unas flores preciosas y dulces rincones decorados con ellas!!
    Tu gatito es muuuy lindo!!
    Besitosss,

    Menchu
    Un Pedacito de Luna

    ОдговориИзбриши