Leto

Jednostavan naslov za današnji post, leto.. Dugo sam čekala da stigne i smišljala kako da maksimalno iskoristim ovo doba a sada kad je tu nekako nemam volje. To mi se inače retko dešava ali ovih dana je tako. Da li je to zbog umora i obaveza ili zbog radova na renoviranju prostorija u sklopu naše kuće ili možda nesnosne vrućine, ne znam. Znam samo da mi se ništa ne radi. A kad to kažem to onda znači da nemam volju za nešto kreativno, ostale obaveze ne mogu da izbegnem.


Ali ne bih da ovaj post krene u nekom negativnom pravcu. Trudim se da budem pozitivna čak i onda kad nije sve kako ja hoću. Ono što mi ipak izmami osmeh to su moje hortenzije i ruže. Šta još da kažem za njih osim da mi pružaju neizmernu radost i oplemene svaki kutak kuće. Zbog ovih radova bijem bitku sa majstorima koji baš i nemaju razumevanja za moje cveće pa moram stalno da pazim gde šta ostavljaju od materijala. Kada sam već spomenula planove za ovo leto, otkriću vam jedan a to će ujedno i biti predmet sledeće objave. Imam trenutno dosta paleta (dobra strana renoviranja) i jednu sam posebno izdvojila da od nje napravim policu za šolje. Jedva čekam da vam je pokažem kad završim.


A postoji još nešto što me uvek oraspoloži, naravno kolač je u pitanju. Pravila sam ga prošle nedelje a čini mi se da će uskoro doživeti reprizu. Vrlo se lako napravi a ukus je fenomenalan. Kliknite OVDE da biste videli recept.

Nadam se da će sledeći post biti uskoro, ne želim ništa da obećam ali trudiću se da vas što skorije obradujem. I da, hvala vam što me stalno opominjete da budem redovnija ovde (poseban pozdrav za jednu Mariju), znači mi kad vidim da volite da posećujete blog :) 

Коментари

Постави коментар