Proleće u najavi


Mart i opet onaj osećaj sreće. Kao što kaže Miroslav Antić sve je u meni danas šareno. Taj osećaj nastaje onog trenutka kad ugledam visibabe. One se prve pojavljuju u mojoj bašti i nose rani prolećni pozdrav.


Kao što to obično biva kod mene ovo je doba kada se rode nove ideje i želja za promenom bude sve jača. Ta promena se najčešće odnosi na enterijer i nekad je dovoljno samo napraviti drugi raspored i već sve izgleda drugačije. Prošle godine sam uspela skoro sve da ostvarim što se tiče sređivanja kuće tako da su mi sada ostale samo neke sitnice koje treba odraditi. Pošto sam konačno nabavila ubodnu testeru, mogu da krenem u ostvarivanju nekih svojih zamisli. Imaćete prilike i da vidite o čemu se radi.



Dok ne krene toplije vreme da mogu da se prebacim u moju improvizovanu radionicu, ja uživam u prolećnom dekorisanju kuće. Ne znam zašto ali proleće sam uvek povezivala sa roze bojom, prija mi jer imam osećaj da unosi svežinu u prostor. Ciklame i primule uvek kupujem u ovo doba i smeštam ih u hodnik, zajedno čine nežnu cvetnu dobrodošlicu. Uskoro počinju i radovi u bašti i to me posebno raduje, sadnja nekih novih biljaka i osmišljavanje novih dekoracija. Mnogo volim ovo doba...


Imate li vi neke posebne planove za ovo proleće? :)
Sve najbolje i veliki pozdrav do narednog posta!

Marijana

Коментари

  1. Such lovely pictures. I really love the quote too
    Hugs Alessandra

    ОдговориИзбриши
  2. You guys must really miss the spring but like you say, it's almost there. We are getting into winter and that is not as welcome! LOL!

    ОдговориИзбриши
  3. ¡Estas bellas ambientaciones nos traen la inminente primAvera!
    Besos

    ОдговориИзбриши
  4. Beautiful! Every season is welcomed in by nature. Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Marijana, uvrstila sam te u svoj popis nominiranih za The Versatile Blogger Award. <3 Svako dobro!
    Irena

    ОдговориИзбриши

Постави коментар