U bašti


Ovo je nastavak prethodnog posta o cvetnoj raskoši ali se sada selimo u baštu i pokazaću vam delić mog cvetnog carstva. Već sam u nekom postu rekla da je bašta prilično mala i da nema dovoljno prostora za sve biljke koje bih htela da imam, ipak uspevam nekako da se snalazim i na tako malom prostoru. Renoviranje jednog dela bašte koji se nalazi iza kuće još uvek traje ali kada će biti gotovo onda ću moći tamo da smestim više saksija a pošto ima i malo slobodne zemlje, i da posejem nešto od perena.

 

 

Otkako smo se doselili pre tri godine u ovu kuću ja sam dodala  neke vrste ruža, hoste, lale, krokus, muskari, jesenje perene, i sitne sukulentne puzavice. Nisam mnogo ni znala o cveću ali sam imala veliku volju i želju da naučim. Uz maminu pomoć, interneta i raznih časopisa uspela sam i ja kod sebe da stvorim mali cvetni raj. Imam i malu porodicu kaktusa, na njih sam veoma ponosna i  napravila sam im jedno posebno mesto u bašti. Zatim tu su i jednogodišnje biljke koje uglavnom sadim u saksijama kako bih uštedela na prostoru.
 


Uglavnom imam od svega po malo, ni približno onoliko koliko bih ja htela ali sam i ovim zadovoljna, jer ima onih koji nemaju uopšte prostora za cveće. Stalno razmišljam šta bih još novo od detalja mogla da dodam i sa kojom biljkom da obogatim bašticu. Tako sam od starih dasaka napravila jednu drvenu kutiju i dve male klupe koje imaju različite namene, od držača za saksije do odlaganja baštenskog pribora.

Smatram sebe veoma blagoslovenom osobom a jedan od tih blagoslova je i ova moja bašta koju obrađujem sa mnogo ljubavi i strpljenja. Samo jedan pogled na nju je dovoljan da bih se uverila da se trud uvek isplati.


Коментари

  1. Volim leto...baštu, cveće...kao i većina nas blogera koji se dopisujemo.Neko cveće isto imamo :)

    ОдговориИзбриши
  2. Bašta je predivna, vidi se da je uređuješ sa mnogo ljubavi!!! I fotografije su odlične! Pozdrav Ivana

    ОдговориИзбриши
  3. Has ido creando un jardín precioso, con flores variadas y muy bonitas, y los pequeños detalles que vas añadiendo para embellecerlo, como la pizarra y la mesita, me gusta mucho! Somos afortunadas de poder disponer de un pequeño espacio para nuestras flores!
    Besos!

    ОдговориИзбриши
  4. I do agree with you, it is a blessing to have a garden, lots of work but it makes you so pride !
    I like your sign "flowers feed the soul".
    Have a nice day.
    Nathalie

    ОдговориИзбриши
  5. Unas fotos preciosas, así como tu jardin!!!
    Bss,

    Menchu
    Un Pedacito de Luna

    ОдговориИзбриши
  6. Hermoso jardín y bellísimas las flores. Muy buenas fotos!
    Saludos.

    ОдговориИзбриши
  7. Un jardín de ensueño!. Me encanta el cartel!!!
    Besos.

    ОдговориИзбриши
  8. hermoso jardín..muy evocador.

    beso
    http://lasmanualidadesdedoris.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. ¡Se ve mucho amor en cada planta y flor que nos enseñas! Has hecho un buen trabajo con tu precioso jardín.

    Besos mil de las dos

    J&Y

    ОдговориИзбриши
  10. What a beautiful place to spend a summer, pure inspiration! You must have a green thumb, lucky you!!!

    ОдговориИзбриши
  11. Oh, nice you left the key for your garden on the bench. So I had the chanche to strawl along your pathes! Beautiful.
    Happy days
    Elisabeth

    ОдговориИзбриши
  12. Marijana, I was wondering if you were still blogging cause I haven't seen you in awhile. I love the "flowers feed the soul" sign, and that's so true. My roses make me happy every time I see them. Your garden is very peaceful and what lovely flowers. That looks like a BIG dandelion, and aahh the red rose made me smile.

    I hope you are enjoying the summer days.

    ~Sheri

    ОдговориИзбриши

Постави коментар